Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

We hebben de veelgestelde vragen alvast voor je op een rijtje gezet, want naast bestellen kun je in onze webshop ook veel informatie inzien en/of wijzigen binnen jouw account.


Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig.

  1. Kies je favoriete producten uit en voeg ze toe aan je winkelwagen.
  2. Maak een account aan of log in met je account.
  3. Kies wanneer je je producten af wil halen.
  4. Controleer je bestelling. Compleet? Plaats dan je bestelling.


Moet ik inloggen om te bestellen?

Ja, om je favoriete groente en fruit te bestellen is het noodzakelijk om in te loggen. Je kunt hier eenvoudig een account aanmaken. 


Wat is het minimale bestelbedrag?

Er is geen minimaal bestelbedrag van toepassing.


Hoe kan ik de afhaaldatum bepalen?

Nadat je de producten in jouw winkelwagen hebt geplaatst kun je de leverdatum wijzigen in de winkelwagen. De producten komen automatisch op de eerst mogelijke afhaaldatum te staan. Door achter 'Afhalen op:' de datum te wijzigen, wijzig je eenvoudig de afhaaldatum.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen na het plaatsen?

Het is momenteel helaas niet mogelijk om een bestelling aan te passen. Mocht je producten vergeten zijn, dan is het uiteraard wel mogelijk om een extra bestelling te plaatsen.

Ik mis producten bij mijn bestelling, wat nu?

Je kunt je bestelling het beste controleren zodra je deze afhaalt. Mocht blijken dat de bestelling incompleet is, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice


Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen kun je contact opnemen met onze klantenservice


Levering

Bezorgt Van Gelder bij mij thuis?

Op dit moment bezorgt Van Gelder nog niet bij je thuis. Het is alleen mogelijk om de bestelling af te halen bij onze hoofdvestiging aan de Krommeweg 10 in Ridderkerk.


Hoe laat kan ik mijn bestelling afhalen?

Bestellingen kunnen afgehaald worden op onderstaande dagen en tijden (m.u.v. feestdagen).

Maandag t/m vrijdag                 09.00 uur - 18.00 uur
Zaterdag                                       09.00 uur - 13.00 uur
Zondag                                         Gesloten


Bestellijsten

Kan ik zelf bestellijsten aanmaken?

Het is op twee manieren mogelijk om zelf nieuwe bestellijsten aan te maken. Door op 'Bestellijsten' te klikken kun je een nieuwe bestellijst aanmaken. Je kunt ook een bestellijst aanmaken als je op een pagina zit met onze producten. Door bij een product op de button 'Op bestellijst' te klikken kun je naast het toevoegen van een product aan een bestellijst er ook voor kiezen om een nieuwe bestellijst aan te maken door een naam in te geven achter het blauw plus teken.


Kan ik een bestellijsten wijzigen?

Na het openen van een bestellijst kan er rechtsboven in het scherm op 'Wijzig bestellijst' geklikt worden. Hier kan eenvoudig de volgorde van de producten veranderd worden en kunnen de aantallen die getoond worden bij het openen van een bestellijst aangepast worden. Door met je muis een product te selecteren en naar beneden of boven te slepen kun je de volgorde van de producten zelf veranderen. Op een tablet werkt dit hetzelfde met uw vinger en op mobiel kan dit door middel van pijltjes. Klik na het doorvoeren van de wijzigingen op 'Klaar met wijzigen' en uw wijzigingen zijn opgeslagen. Bekijk de video voor extra uitleg.


Hoe kan ik producten van mijn bestellijst verwijderen?

Je kunt eenvoudig één of meerdere producten van je bestellijst verwijderen. Na het openen van de juiste bestellijst kan er rechtsboven in het scherm op 'Wijzig bestellijst' geklikt worden. Vervolgens verschijnt er achter elk product een prullenbak. Selecteer de prullenbak achter het juiste product en het product wordt van je bestellijst gehaald. Klik na het doorvoeren van de wijzigingen op 'Klaar met wijzigen' en jouw wijzigingen zijn opgeslagen. Bekijk de video voor extra uitleg.


Hoe kan ik mijn bestellijst verwijderen?

Als je een gehele bestellijst wil verwijderen ga je naar ‘Bestellijsten’. Selecteer de prullenbak achter de juiste bestellijst, bevestig vervolgens de keuze dat je de bestellijst echt wil verwijderen door op ‘Verwijderen’ te klikken. Jouw bestellijst is vervolgens verwijderd. Houdt er wel rekening mee dat een verwijderde bestellijst ook echt verwijderd is, deze kan ook niet meer worden terug gehaald door Van Gelder.


Kortingscodes

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Zodra je alle producten hebt toegevoegd aan de winkelwagen ga je naar de winkelwagen. In de kolom aan de rechterkant vind je vervolgens de optie 'Kortingscode'. Vul hier jouw code in en klik op het groene pijltje om de korting te verrekenen. 


Hoe kom ik aan een kortingscode?

Je kunt aan een kortingscode komen via verschillende reclame-uitingen. Denk bijvoorbeeld aan acties via social media, onze nieuwsbrief of een flyer. Voor het afrekenen van je volgende bestelling kun je de code dan gebruiken.


Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Als je kortingscode niet werkt kun je contact opnemen met onze klantenservice


Bijzonder assortiment

Heeft Van Gelder ook biologische producten in het assortiment?

Jazeker! Van Gelder heeft een ruim aanbod aan biologische producten. Bekijk hier ons biologische assortiment. 


Er staat 'Premium' bij het product. Wat houdt dit in?

Als er 'Premium' bij het product staat dan houdt dit in dat dit product onderdeel uitmaakt van onze lijn met luxe producten. Deze luxe producten zijn bijvoorbeeld perfect om te gebruiken voor speciale gelegenheden zoals de feestdagen.